zondag 22 augustus 2010

Bedankt

Ik wil al mijn nieuwe volgers bedanken dat ze mijn blog lezen. Ik moet zeggen dat ik nu pas de wereld van het bloggen begin te zien en te begijpen. Ook omdat ik zelf steeds meer blogs volg, die mij ontzettend inspireren. Het voelt fijn om hetgeen je met zoveel liefde doet te kunnen delen met liefhebbers.
Heerlijk om je helemaal in de wereld van het haken te kunnen storten achter de computer en te zien dat er nog meer mensen zijn met dezelfde passie. Dat maakt mij ontzettend blij.
Ik hoop jullie allen in de toekomst nog heel veel te kunnen laten zien, jullie te inspireren en mijn kennis ook te delen. Ik ben ervan overtuigd dat er op het haakgebied nog heel veel nieuwe wegen wachten om ontdekt te worden. Laten we elkaar hier bij helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten