maandag 15 november 2010

Vriendinnenworkshop

Afgelopen zaterdag heb ik een workshop gegeven voor een vriendinnengroep van zeven vrouwen.
In één middag heb ik ze een granny square leren haken en de Afrikaanse bloem.
De middag duurde van 13.00 uur tot 16.30 uur en alles was inbegrepen. Dus dat betekend: heel veel kleuren katoen, ergonomische haaknaald, M&M's, koffie, thee, uitleg van de squares en niet te vergeten een heerlijk stuk taart. En omdat de Sint in Nederland kwam, een Zwarte Pieten taart.

Het was een erg leuke middag!
Hier een impressie vooraf en tijdens:


Posted by Picasa



Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Zo te zien was het een gezellige boel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er in elk geval erg gezellig en kleurrijk uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Zal vast gezellig geweest zijn!! Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gezellig uit!!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad een erg leuke middag! Ik dacht nog bij te kunnen kletsen maar dat zat er niet in. Ingespannen heb ik zitten haken alsof mijn leven er van af hing. De granny square en de afrikaanse bloem is een goede basis om iets te maken dus die wilde ik onder de knie hebben.
    Hartelijk bedankt Melissa!
    Groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er gezellig uit.
    leuke site heb je!!
    Wij hebben ook een blog
    www.fleurigefleur.blogspot.com

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezelligheid! Ziet er geweldig leuk uit. Ik geef les aan 2 vriendinnen en dat is inderdaad net als dit, maar dan in het mini. Mooie vestjes voor je kinderen van granny squares ook! Leuk idee.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen