donderdag 23 december 2010

Workshop en sneeuw

Afgelopen maandag, had ik mijn laatste workshop van dit jaar.
Leuk vind ik het altijd om ideetjes aan te dragen en nu vond ik het passend om dat in de kerstsferen te doen.
Dus ik had allemaal patroontjes van kerstboomversieringen uitgeprint, zowel van Drops, alswel van verschillende blogs.
Ook had ik wat versieringen uit onze kerstboom gehaald.
Daarbij kerstkransjes en chocolade, gezellig kerstmuziekje, kaarsjes en zelfs als afsluiter een fles Gluwwein gehaald.
Helemaal gezellig dus!

Maar helaas, door het winterse weer en andere omstandigheden, zat ik die avond maar met één cursist. Ook gezellig natuurlijk, maar wel jammer om dit jaar niet met de groep te kunnen afsluiten.

Ik kijk ontzettend uit 2011. Heb zo zin om helemaal bezig te zijn met mijn workshops en mijn creativiteit nog veel verder te mogen ontwikkelen. Daar wordt ik nu blij van.

 
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten