donderdag 13 januari 2011

Peuter + knutselen + schaar = oeps

Mijn moppie is gek van knutselen, knippen en plakken.
Maar een paar dagen geleden zat ie ineens wel heel stil met zijn zus op haar kamer. Als het te lang stil is moet ik toch even gaan kijken. En ja.....wat tref ik, twee ondeugende hoofdjes met beiden een schaar in hun hand....... Ik dacht dat er niets was gebeurd. Totdat ik even later naar Mika zijn mooi gehaakte shirt keek......AAAAHHHHHH.....KAPOT!!!
Hij heeft mij hierna plechtig beloofd dat ie het nooit meer zal doen en dat hoop ik dan maar. Nu heeft ie het shirt van zijn zus aan.
Vandaag zijn we lekker samen aan de 'Decopatchen' geweest. Leuk hoor, samen lijmen en plakken en het resultaat is ook altijd erg leuk. Mika is er in ieder geval heel blij mee.


 
 
 
 



Posted by Picasa

1 opmerking:

  1. Je zoontje is een echte boef.....
    Hopelijk houdt hij het gehaakte shirt van je dochter heel....

    BeantwoordenVerwijderen