maandag 21 februari 2011

Weer een gezellig workshop weekend

Dit weekend heb ik twee beginnersworkshops gegeven.
Zaterdag in het Soulcenter en zondag bij Betsy's in Amsterdam.

Zaterdag had ik slechts vier personen, maar dat was ook helemaal goed voor die dag. Als je nog nooit een haaknaald hebt vastgehouden, kan het toch al een hele klus zijn om dit onder de knie te krijgen. Het voelt natuurlijk nog heel onwennig. Je moet met je ene hand spanning geven en je draad begeleiden en ook nog eens je werkje vasthouden, zodat je andere hand vrij is om de haaknaald te kunnen bewegen. En dan moet je ook nog eens zien waar de haaknaald in moet en wat je ermee moet doen. Termen als, lossen, vasten, halve stokjes en stokjes, vliegen om je oren. En dan moet je ook nog maar eens begrijpen dat iedere toer begint met een keerlosse??? Ik snap dat er dan heel wat op je af komt. En dat moet je misschien ook allemaal rustig verwerken.

Wat ik hoop met mijn workshops is mijn passie over te brengen en mensen te inspireren en op ideeën te brengen, zodat ze thuis lekker gaan oefenen. Want uiteindelijk is dat het belangrijkste, oefenen en het leuk vinden.

Het geeft mij energie om hier mee bezig te zijn en het maakt me heel erg blij!

Hier een kleine foto impressie van de workshop in het Soulcenter in Hoorn.
Foto's van Betsy's volgen nog.


Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten