donderdag 4 oktober 2012

Snel gehaakt & erg leuk


In de nieuwste Filattie (nr. 44) van Lana Grossa, viel mij meteen dit leuk gehaakte vest op. Dus ik kon het niet laten om na mijn werk in de winkel met 10 bollen Medio naar huis te gaan.
Een heerlijk simpel te maken model. Alleen maar stokjes en slechts een paar minderingen. Een kind kan de was doen......

Maar het resultaat is super!

Ik heb de kleinste maat gemaakt, hij had een ietsiepietsie groter mogen zijn, maar hij rekt vanzelf wat.


Het materiaal bestaat uit de ene helft heerlijk zachte merinowol en de andere helft is polyacryl.
Het haakt erg fijn en vanmorgen droeg ik mijn vest zonder jas. Helemaal fijn met dit weer (oké het is een mooie dag vandaag), maar hij geeft een hele fijne warmte.
Een bolletje Medio kost  €3,95. Dus voor €39,50 heb je dit leuke vest zelf gemaakt!


Wens iedereen een heerlijke dag toe!
Geniet van alle mooie dingen die er zijn!

3 opmerkingen:

  1. Ja, vanmorgen was het goed mogelijk zonder jas, maar nu.... wat een bui was dat net!
    Leuk vest zo in het rood! Staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh hij staat je uitstekend!Nou dat jij daar zo mooi in het zonnetje staat konden wij hier in het zuiden wel schudden,regen,regen en nog eens regen vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer een blogbericht van je te lezen! Het vest is fantastisch goed gelukt! Mooie herfstkleuren! Helemaal leuk! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen