dinsdag 31 mei 2011

Instant geluk

Soms kan je geluk toch kopen vind ik.
Gewoon voor de heb, gewoon voor de kleur, gewoon omdat het de laatste dag is van de Drops Supersale en ik dus nog even mijn slag moest slaan.
Prachtige alpaca, het haakt zo heerlijk en is zo zacht. Ik heb nog geen flauw idee wat ik ermee ga maken en ben ook eigenlijk met teveel andere dingen bezig. Maar.....ze lopen niet weg en ik vind het heerlijk om er af en toe gewoon even naar te kijken en de prachtige kleuren in mij op te nemen en te dromen van de oneindige mogelijkheden ermee. Daar kan ik nu héééél gelukkig van worden.


Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. heerlik he die kleurtjes , zo zacht zo fijn , lekker genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleuren zijn inderdaad heel erg mooi, geniet er van! ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk het loopt niet weg. Ik ben er van overtuigd dat je er weer iets heel leuks mee gaat maken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke stapel! Ik heb er ook zo een liggen maar dan katoen. Ik word er ook zo blij van!! x Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog ik ga je volgen en heb je link op mijn blog gezet .... die kleuren tja daar wordt ik nou ook altijd errruugg vrolijk van en dan met dit weer erbij TOPPER ....

    Fijne dag .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, inderdaad! Ik heb in Turkije nog garen gekocht. Heeft een 'misschien' bestemming en tot die tijd... genieten van de kleuren ;-)
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen