zaterdag 21 mei 2011

Weekend


We genieten zo ontzettend van het heerlijke weer en het weekend.
Gisteren bij ons in de tuin en vandaag op de volkstuin. De kindjes vermaken zich prima. Mijn liefje en ik lekker aan het tuinieren. Maar natuurlijk kan ik het af en toe niet laten om even te gaan haken.
Dit is mijn nieuwste project. Het wordt een hesje voor mij lief. Hij heeft de kleuren zelf uitgekozen en kan niet wachten tot ik het af heb gemaakt. Maar hij zal nog even geduld moeten hebben. Ik heb namelijk nog een aantal lopende projecten. Ik doe in ieder geval iedere dag iets, dan komt er een moment......
Het patroon van de square komt uit een Duits boek: Häkelideen mit Granny Squares. Een boek dat ik nog niet zolang heb. Weliswaar in het Duits, maar alle squares zijn uitgetekend. Het is een erg inspirerend boek, met leuke voorbeelden, ideeën en kleurencombinaties. Ik vind het een aanrader!


Ik kon het niet laten om een foto toe te voegen van alle prachtige driekleurige viooltjes in de tuin. Al van kinds af aan is dit mijn lievelingsbloem, kan zo genieten van al die prachtige kleurige hoofdjes die één kant op wijzen. Ik wordt daar echt vrolijk van.


Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kleuren zowel in de granny's als in de tuin :) ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The different shades of green in your blocks & the vibrant purples of your flowers are all so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat leuke vierkantje uit het boekje hakelideeen is echt leuk! Wil hem ook nog eens uitproberen... misschien voor mijn deken....
    Je tuin ziet er gezellig uit zo met al die viooltjes! Ze staan bij mij ook nog in de bakken aan de schutting! Helemaal leuk!En je hesje wordt vast ook prachtig! Ben benieuwd naar het resultaat! Veel haakplezier! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige foto's allemaal. Heerlijk toch, wat een rijkdom om zo te kunnen genieten. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van het hesje.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, die granny square poncho is gaaf zeg.
    Ik heb zelf een volkstuin in Twente, midden in het boerenland. Alleen de planten groeien erg slecht met dit weer. Heb jij daar ook last van?

    Groetjes,Kim
    http://trendykim.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen