vrijdag 15 april 2011

100 volgers



Dit is toch wel een mijlpaal: Ik heb 100 volgers. Wat ontzettend leuk om te weten dat er zoveel mensen kijken naar de dingen die mij bezighouden.

Dit heugelijke feit wil ik dan ook vieren met een GIVE AWAY. Ben al druk aan het denken, maar weet nog niet precies wat het gaat worden. Ben zo druk op het moment en met zoveel dingen bezig.......
Vanaf morgen ben ik lekker een weekendje weg tot en met maandag en ik zal aan het haken waarschijnlijk niet toe komen (soms ook best even lekker).
Na het weekend ga ik mij hier verder mee bezig houden. Dus jullie gaan van mij horen!

Wens iedereen een fantastisch, heerlijk, zonnig weekend toe!

2 opmerkingen:

  1. Lekker weekend!
    En jullie binnentuin ziet er alweer heerlijk uit!!
    Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie tuin staat mooi in bloei! Nogmaals gefeliciteerd met je meer dan 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen